چرا کسب کار شما نیاز به طراحی لوگو دارد ؟

داشتن یک لوگو، آرم و نشانه استاندار برای کسب کار یکی از نیازهای بسیار مهم به حساب می آید زیرا لوگو هویت یک کسب کار و نیز معرف آن شغل یا محصول است و باید کاملا متناسب با معیارها و حوزه فعالیت و متناسب مخاطب آن کسب کار طراحی شود از این جهت باید این امر توسط طراحان و گرافیست های حرفه ای و با دانش کافی در رابطه با طراحی لوگو و آرم انجام شود.لوگوی شما یا کسب و کار شما اولین نقطه تماس با جهان خارج ومشتریان شما است. اگر افراد با نام تجاری وطراحی لوگوی شما ارتباط برقرار کنند احتمالا خرید و ارتباط با شما بیشتر خواهد شد. طراحی لوگو مناسب نیاز به ترکیبی پیچیده از مهارت های طراحی، نظریه خلاق و کاربردی مهارت دارد. هر طراح به ارزش استعداد و مهارت خود می تواند یک لوگو مناسب برای هدف مشخص را ایجاد کند، اما واقعا تسلط به تمام جنبه های هنر و صنعت زمان می برد. البته، طراحی لوگو فقط یک زیر مجموعه کوچک از نام تجاری است، اما علامت یا علامت تجاری یا همان لوگو، مرکز اصلی بسیاری از طرح های نام تجاری است.

توضیحات برای عکس ثبت نشده

•داشتن یک لوگو به شما کمک می کند تا برای کسب کار و فعالیت خود هویت ایجاد کنید و جایگاه ویژه و مورد اطمینان تری نسب به رقبای خود داشته باشید.
• یک لوگو خوب و استاندارد به روند رشد کسب کار و جذب مخاطبین جدید شما کمک زیادی خواهد کرد
• امروزه مشتریان شما در روز صدها لوگو مختلف را خواهند دید و یک لوگو خوب با هدف ارسال پیام صحیح و انتقال حس اعتماد باعث میشود تا مشتری را ترغیب به خرید محصول یا خدمات شما کنند.

اولین قدم در طراحی یک لوگو خوب دانستن نیاز است. هنگام طراحی لوگو، از خودتان بپرسید که چه معنایی یا پیامی دارد و باید چه ارتباطی برقرار کند. لوگوی بیش از یک تصویر ساده است. لوگو هویت عمومی یک نام تجاری است. قبل از شروع طراحی لوگو، بسیار مهم است که آنچه را که نام تجاری ارائه می دهد و به چه کسی آن را در نظر بگیریم. آیا باید توسط یک احساس خاص یا یک ابزار خاص لوگو نمایش داده شود؟ یک لوگو موثر لازم نیست که یک محصول یا شرکت را نمایش دهد و بیشتر آن را نداشته باشد. لوگو ها انتقال پیام یک نام تجاری هستند، آرم ها و لوگوها ساده قابل تشخیص و قابل یادآوری هستند. گاهی اوقات طراحان لوگو سعی می کنند بیش از حد ارتباط برقرار کنند، ایجاد یک طراحی لوگو بسیار پیچیده برای مخاطبان نیازمند یک رمزگشایی پیچیده است که شاید مخاطبان لوگو شما توان تشخیص آن را نداشته باشند. یک بیلبورد را در اوتوبان در نظر بگیرید مخاطبان شما بین ۷۰ تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت تصویر لوگو شما را می بینند حال اگر شما لوگوی پیچیده ای داشته باشید جز یک نقطه سیاه چیزی دیده نمی شود.اکثر برندهای بزرگ از طراحی های لوگو ساده استفاده می کنند.


توضیحات برای عکس ثبت نشده

چرا برای طراحی لوگو هزینه کنید ؟

در طول زمان و با توجه به رشد کسب کار و فعالیت خود می توانید طراحی های دیگر از قبیل طراحی کارت ویزیت ، ست اداری، پوستر ها ، بیلبورد ها و … را تغییر دهید ولی طراحی نشانه و آرم را نمی توان به راحتی تغییر داد و بهای سنگینی برای برند دارد .در ابتدا، شما به یک لوگو احتیاج دارید. هیچ اهمیتی ندارد که کسب و کار شما چقدر بزرگ یا کوچک است. اول، اطمینان حاصل کنید لوگو واضح و آسان تلفظ شود ، چون سال ها به رسمیت شناخته می شود و افراد نام و محصول را با شما مرتبط می دانند. از استفاده لوگویی که نیاز به توضیح زیادی دارد خودداری کنید. اگر کسب وکار کوچک یا بزرگ شما نیاز به تبلیغات در فضای باز داشته باشد ، مانند آگهی ها یا وسایل نقلیه، یک آیکون به یاد ماندنی مهم است. مرحله دوم طراحی یک نشان مشخص که حتی اگر نوشته در کنارش نباشد نشان دهنده هویت شما باشد. در برخی موارد نیاز است که لوگو شما بدون داشتن تایپوگرافی در فضای تبلیغاتی قرار بگیرد پس لوگو باید در فضایی که قرار میگیرد مفهوم خود را مشخص کند. مرحله سوم داشتن یک رنگ سازمانی برای هماهنگی کلیه امور تبلیغاتی و ایجاد یک برند یک پارچه و منظم و تاثیرگذار. رنگ سازمانی به شما کمک میکند بهتر شناخته شوید و هویت دار شوید، کلیه شرکت ها و برندها بزرگ دنیا دارای یه رنگ سازمانی مشخص هستند.
گاهی اوقات سوال ساده‌ای مانند «برای شغل خود چه نوع لوگویی می‌خواهید؟» می‌تواند یک کارآفرین و مدیر شرکت را دستپاچه کند و جواب شما در بهترین حالت ممکن «می‌خواهم خیلی جذاب باشد و زیبا باشد » خواهد بود. چنین اشتباهی را مرتکب نشوید. کمی وقت صرف کنید و لوگویی که فکر می‌کنید برای برند شما مناسب و بهتر است را انتخاب نماید.

هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد